Daisypath Graduation tickers

Jom Pergi Cinta Seputih Salju

Photobucket

23 April 2009

Kecewa atau Sedih?? (~,~)

Kecewakah aku?
Patutkah aku rasa kecewa?
Arrghhhh..aku pun tak tau nak bagitau apa yang aku rasa...
Rasa kecewa, rasa sedih dan geram pun ada...

Namun apakan daya,
terpaksa jugak la aku balik ke kolej sorang-sorang nanti.
Siang plak tue. Sah-sah la ku tido awal bila sampai nanti sebab kepeningan...

30 hb nie aku akan balik ke kolej semula.
Ada lg 3 hari cuti sebelum sem baru bermula...
Itu pun dah banyak ayah dengan ummiku membebel sebab balik awal...
Kalaulah mereka tahu aku balik sorang-sorang, lagi-lagi la mereka akan bising.
Maafkan Kak Ngah ayah, ummi...
Bukan tak nak bagitau, tapi tak nak ayah dan ummi risau...
InsyaAllah Kak Ngah akan jaga diri baik-baik...

Kalau tahu awal kawanku itu nak balik dengan abangnya,
tentu aku beli tiket bas malam 1/2 mei.
Tapi...nak buat macam mana...
Dia dah pun berada di Kuala Lumpur sekarang.
Alhamdulillah, dia dan abangnya selamat sampai.
Harap perjalanan pulangku ke kolej nanti akan selamat juga...

Owh, Liyana...
Stop feeling that way...
Everything happen for a good reason...
Believe in yourself and Allah's will.
He will protect you when no others can...
Doalah padaNya dan mengadulah padaNya...
\('_')/\(~,~)/\(^_^)/

2 comments:

miss AIN said...

jage diri leklok nnt kak yana!=))
jaoh tuh perjlnn..
tp, better gtao ur parents..
at least they know ur situation..

Nurul.Liyana said...

thanx ain...nway, dun worry...
my fren will fetch me at da bus station(~_^)

Post a Comment