Daisypath Graduation tickers

Jom Pergi Cinta Seputih Salju

Photobucket

24 September 2010

I'm Officially 23 y/o Today

Today is my birthday...
Dah 3 tahun berturut2 sambut bestday masa bulan Ramadan...
Tapi xdapat pulak nak celebrate kt luar...
Almaklumlahhh...jatuh kt weekdays...
tp kn...hr ni ada jamuan raya PPUKM...
kiranya smbut bestday aku jgk aku tue.... haha [perasan jp]

Tp esok azila ajak kluar...
She promise to treat me at Shabu Shabu Train...
Wahh, dh lama x makan kt sn...
Hr tue diaorg kuar aku ada postmortem O&G...
sedih xdpt ikut...tp xlm pun...huhu

Hurm...dh 23 thn rupanya aku menikmati hidup kurniaan Ilahi ini...
Apa pengorbanan yg telah aku buat ek???
Apa pula sumbangan ku???
Pikir punya pikir...
Tilik punya tilik....
Rupanya, masih banyak yg perlu aku lakukan...

Dh 23 tahun...dh layak kawin kn?
haha...gatal ke aku?
xde la...cuma fitrah manusia utk hidup berpasangan...
melengkapkn lg sebahagian agama...
termasuklah aku...
tp, tahun ini semestinya belum smpai masanya....
pengajiaanku belum tamat...
dh tentu2 Ummi ku xbagi....
apepun, aku berdoa agar perjalanan hidupku senantiasa dipermudahkan...
dikelilingan insan2 yg berkongsi rasa gembira & sedih....
dan senantiasa mendapat rahmat & kasih sayang Allah S.W.T...
Amiin.....

2 comments:

hazwana said...

Selamat Hari Lahir Yana~ (Walaupun dah terlambat. Huhu)

Nurul.Liyana said...

thanks wana...lm xdgr citer..

Post a Comment