Daisypath Graduation tickers

Jom Pergi Cinta Seputih Salju

Photobucket

09 February 2012

URBAN VIBE ONLINE CONTEST -Cinta Seputih Salju (PREVIEW)

Hello....Hellooooo......ada orang tak?
hehe....lama x upadate blog sendiri, ntah ada pengunjung setia lg ke tidak tak tau la....
aku bukan tak teringin nak update, tapi rasa malas nak menaip...
hari cuti keje je, mesti nak rehat dan tido jer...
errr, paham-paham je la kerja houseman kan...bukan senang....
cuti pun post night keje je...mana la aku tak tido kan...hehehe

tapi....tapi...untuk hari ni, aku bertahan jugak sebab......
ermmmm, korang korang nak tau sebab pe tak? 
eh2, korang tak nak tau....
ahhaaa, tak kisah la...aku nak bagi tau jugak...ni kan blog aku...
ikut suke aku ar.... [cam sombong plak bunyi] huhu... 
lagipun...ni benda baik untuk di share2/dihebahkan kat semua....
haaaa, sekarang mesti korang pun dah excited nak tau apa kan....


ok la, kalau korang baca tajuk post ni pun mesti korang dah dapat idea kn...
online contest dari  PPM  a.k.a Pameran Pengantin Malaysia ni....
hadiah dia lumayan sangat... nak tau hadiah apa, klik sini...
tapi, kat sini aku nak bagitau korang pasal PPM....

PPM ni dah banyak kali dah diadakan sejak 2007....
mula2, memang kecik2 je...buat pun kat hypermarket2 je...
Julai 2008, buat kat Mid Valley Exhibition Centre secara besar-besaran...
pastu, memang PPM sentiasa dapat sambutan hangat...sentiasa diintai-intai
bukan pengunjung je, orang yang terlibat dengan industri ni, semua nak sertai PPM ni...
memang meriah aku bagitau korang...
yerla, siapa nak lepaskan peluang untuk pergi PPM ni kan...lagi2 B2B macam aku...
kat sana, memang banyak sangat pilihan...rambang mata tau jadi....
btw, korang tak perlu lagi pergi banyak2 tempat untuk cari pakej2 pelamin, photographer, wedding planner dan catering....semua ada kat PPM ni... korang habiskan satu hari tawaf PPM tue cukup...

Aku pernah pergi PPM 2 kali masa aku still belajar kat UKM tuh...
satu tue masa kat Mid Valley...satu lagi dekat PWTC....
meriah2....tapi masa tue aku memang cuci mata je la kan...tak de la survey sakan...
sebab masa tue belom lagi B2B...huhu...
serius, rasa rugi pulak tak simpan contact untuk pakej2 n photographer2 yang berkenan dulu...
kalau tak, tak de la susah2 nak kena cari...tambah2 dengan cuti yang limited ni...
memang terasa la kerugian...
Kalau korang tak nak rugi cam aku...pergi la PPM akan datang ni...
Bila? Kat mana? 
kelik je gambar bawah ni....

aku sure korang mesti minat nak pergi...
aku yang kat terengganu ni pun berminat nak pergi...siap dah apply cuti lagi untuk tarikh tue...
kalau cuti tak lulus, memang nangis ar... 
tema pameran pun dah menarik minat korang kn...
.... Cinta - Seputih - Salju ....
Cinta, perkahwinan...memang tak lari dari warna putih kan?
ia melambangkan kesucian cinta itu sendiri, memeterai dua hati yang saling mencintai...
salju membawa suasana nyaman, gembira....bukan saja pada pasangan pengantin...
bahkan keluarga pengantin juga...
dengan salju ni, diharapkan tak de la timbul api2 kemarahan, pergaduhan di kemudian hari...
kalau korang peminat citer2 korea/jepun...mesti korang lagi minat...
boleh berangan macam ada kat sana di hari2 bahagia korang...
pastu nanti, boleh la panjangkan dengan honeymoon kat sana...huhu

Oh ya...cakap pasal PPM yang gempak ni...
korang mesti pernah dengar Urban Vibe...
apa? tak pernah kenal, tak pernah dengar...
ish3, korang ni...teruk la...camne korang boleh tak tau ni...
cuba try tengok logo Urban Vibe ni...mesti korang pernah nampak kn?

ni kan syarikat bumiputra kita...korang kena la support...
Urban Vibe ni syarikat penuh milik Bumiputra yang ditubuhkah dari tahun 2005.
Syarikat ini sangat berpengalaman menganjurkan pameran bertema...
Contohnya 'Merdeka Celebration', 'Ramadan Eid Mubarak', 'Property & Home Exihibition'
dan yang paling sinonim dengan Urban Vibe adalah PPM
apa yang boleh aku katakan, memang ini syarikat anak melayu yang berjaya...
tenaga muda yang bersemangat, mempunyai idea dan daya saing yang tinggi...
selain PPM, aku pernah pergi Property & Home Exihibition kat Mid Valley...
memang event yang besar...melibatkan pemaju2 yang dah lama bertapak...
dan Urban Vibe berjaya menarik minat pengunjung dan membantu melancarkan majlis...
aku berdoa, agar Urban Vibe terus megah dipersada tanah air...

0 comments:

Post a Comment